Rezerwacja kolejki bez wychodzenia z domu? To proste z Moją Okolicą! 

W Mojej Okolicy wprowadzamy wiele kreatywnych rozwiązań, które  odpowiadają na potrzeby mieszkańców.  Aplikacja Moja Okolica wychodzi naprzeciw wszystkim problemom i rozterkom związanym z rezerwacjami w urzędach, kancelariach i innych instytucjach.  Nasze narzędzie prezentuje nowy moduł, który ułatwi życie mieszkańcom,   ale także oszczędzi czas Urzędom  czy obiektom sportowym. Zarezerwować można nie tylko kolejkę w Urzędzie,  ale także  spotkanie w  kancelarii notarialnej czy nawet kolejkę u weterynarza,  wystarczy  jedno kliknięcie. 

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU 

Zastanawiałeś się,  ile czasu spędziłeś na dzwonieniu do  Urzędu Często okazywało się, że wybrany numer jest zajęty,  a w kolejce byłeś dopiero na dziesiątym miejscu (jeśli akurat jest mało dzwoniących). W Mojej Okolicy wiemy, jak cenny jest czas zarówno mieszkańca, jak i przedsiębiorcy. Dlatego moduł rezerwacja ułatwia życie obu stronom. Nie trać czasu na dzwonienie  - w aplikacji Moja Okolica zarezerwowanie kolejki zajmie Ci  nie więcej niż  dwie minuty, dzięki  czemu  nie stracisz czasu i unikniesz zbędnych nerwów.  Pracownik urzędu również doceni naszą aplikację, rezerwacja szybko pojawi się u pracownika wraz z wszystkimi  informacjami.  

BEZPIECZEŃSTWO 

Rezerwacja to nie tylko ułatwienie  oraz zaoszczędzony czas,  ale także bezpieczeństwo. W dobie pandemii kontakt z urzędami bywa ograniczony, ale także większość z nas unika kontaktu z  innymi osobami.  Moja Okolica bierze pod uwagę bezpieczeństwo zarówno starszych, jak i młodszych osób. Z modułem rezerwacji zachowujemy wymagany przez społeczeństwo dystans społeczny. Z Moją Okolicą   unikniesz  stania w kolejkach, czasami nawet przez kilka godzin.  Kwestią bezpieczeństwa są również określane dane użytkownika. W Mojej Okolicy wszystkie dane są przechowywane zgodnie z zapisem RODO i  dzięki temu wszystko  jest bezpieczne. Pracownicy Urzędu mają pewność, że dane, które podaje użytkownik,  są prawdziwe, gdyż są  weryfikowane w aplikacji.  

REZERWACJA – JAK TO ZROBIĆ? 

  1. Zarejestruj się w aplikacji. Po rejestracji i przejściu weryfikacji e-mailowej, ustaw lokalizację, w której się znajdujesz.  

  2. Na mapie oraz liście po wybraniu lokalizacji wyświetlą się obiekty, w których można dokonać rezerwacji.  Zarezerwować możesz na dwa sposoby, przez kliknięcie przycisku REZERWACJA pod głównymi kategoriami lub klikając urząd/ośrodek na mapie  oraz  wyświetlonej liście. 

  3. Gdy dokonasz  wyboru miejsca,  na twoim ekranie  wyświetli się wizytówka obiektu, a pod  nią  rezerwacja terminu. Po kliknięciu wybranej kolejki w aplikacji pojawi się kalendarz z  dostępnymi  datami oraz  godzinami. Po wybraniu godziny  będziesz musiał potwierdzić wybrany przez Ciebie termin.  

  4. Po kliknięciu TAK pojawi się pole z danymi,  jakie są wymagane  przy rezerwacji, jest to między innymi numer telefonu, który jest potrzebny do kontaktu ze strony urzędu. 

  5. Po  uzupełnieniu  danych pojawi  się  okno z podsumowaniem naszej rezerwacji. Wystarczy kliknąć, POTWIERDŹ REZERWACJE. Potwierdzenie o dokonaniu rezerwacji dostaniemy również na maila.  

Od tego momentu zarówno Ty, jak i Urząd macie dostęp do rezerwacji. W każdym momencie rezerwacje możesz odwołać, możesz również ustawić przypomnienie o nadchodzącej godzinie. Gdy pracownik ośrodka uzna, że jest potrzebna zmiana godziny rezerwacji bądź jej odwołanie, zostaniesz o tym poinformowany e-mailowo lub telefonicznie, na numer telefonu podany przy rezerwacji.   

Pobierz już dziś aplikację Moja Okolica - by móc szybko i bezpiecznie rezerwować  wizyty. 

Apple App Store (iOS)

Google Play Store (Android)

Infografika szybkiej obsługi modułu “Rezerwacje”

Infografika szybkiej obsługi modułu “Rezerwacje”

Previous
Previous

Harmonogram wywozu odpadów dostępny w aplikacji Moja Okolica!

Next
Next

Jak dzięki aplikacji Moja Okolica, Twój biznes może stanąć na nogi